Olen tässä pari-kolme iltaa opetellut uusia tekniikoita ja niistä laitan kuvia heti kun ovat viimeistellyt! En ole sellaisia huomannut missään blogissa vielä. Ihastuin heti kun Crafttvweeklyn arkistoa selasin ja tutkailin erilaisia juttuja. Niistä tosiaan kuvaa kunhan saan valmiiksi:)
Ja mulla on menny noissa parina iltana "vähän" myöhään. Kun pähkäilin ja mittalin, tuumailin ja tuskailin ja aina meni väärin. No, sitten pyysin jo miehen avuksi ja hän kaivoi mulle tuuma-mitan niin johan helpotti. Minä kun yritin kääntää ohjeet senteiksi niin eipä saanut tasaista jälkeä. Mieskin sitten jo kimpaantui mun tuskailuuni ja hyökkäsi auttamaan. Hän se sitten sai mun ongelmani ratkaistua klo 01.00 ja päästiin nukkumaan. Mies oikeen rakastaa pulmatilanteita joissa pitää laskea ja pähkäillä, mittailla ja mallata eli tuo juttu oli hänelle ihan omiaan!
Suosittelen kyllä kaikille noita Crafttv:n juttuja ja videoita!

Noita varten täytyy käydä tänään ostamassa vähän tarvikkeita. Tulee kivoja joululahjoja ja pieniä muistamisia ystäville ja sukulaisille. Tarvitsen ainakin 12x12" papereita ja 6x6" myöskin. Toivottavasti tiimarista löytyy!

Maze Bookin tein siskolle ja kortin SAY:n lähettämästä 3D-kuvasta. Tässäpä näistä kuvat!

825211.jpg

825122.jpg

Sitten WANTED! osaisiko kukaan neuvoa mistä saisi ostaa PAKSUA ja VAHVAA pahvia? Samanlaista kuin esim. piirustuslehtiöiden taustana on, mutta paksumpaa. Paksuus ois eight of an inch eli kahdeksasosa tuuma mikäli ohjeen oikein ymmärsin. Jos joku tietää niin jätähän kommenttia!